دربازکن تصویری کالیوز 4.3 اینچ با حافظه مدل 432MX دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX آیفون تصویری کالیوز مدل 432MI - فروشگاه اینترنتی ... مانیتور درب بازکن تصویری کالیوز مدل CU-432MI کالیوز - آیفون تصویری خرید و قیمت آیفون تصویری مدل Cu-432MX کالیوز آیفون تصویری کالیوز با حافظه 4.3 اینچ مدل 432MT مانیتور تصویری 4/3 اینچ کالیوز مدل سایه S43 کالیوز 432mt پک کامل آیفون تصویری کالیوز عیب یابی آیفون تصویری کالیوز قیمت برد آیفون تصویری کالیوز کیفیت آیفون تصویری کالیوز تنظیمات آیفون تصویری کالیوز قیمت آیفون تصویری کالیوز آیفون تصویری آیفون تصویری ایرانی بهترین برند ایفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت آنلاین تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

مقدمه دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX

 

در مطالب قبل به تفصیل در مورد مانیتور هفت اینچی و پرچم دار کیمیا شرکت کال یوز صحبت کردیم و هم اینک به مانیتور چهار اینچ و اقتصادی این شرکت میپردازیم که از لحاظ کیفیت و ارزش خرید به مانند دیگر محصولات این شرکت در رتبه بالایی قرار دارد.

دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX شماره 1

 

مانیتور۴۳۲ یک مانیتور چهار اینچ با کیفیت بالا می‌باشد که با قیمت و کیفیت مناسب برای انبوه سازان گزینه مطلوب و ایده آلی محسوب میشود.این مانیتور دارای یک صفحه کلید لمسی با نور ملایم آبی در قسمت میانی دستگاه می باشد که کاربر میتواند به وسیله آن عملگرهای دستگاه مانند تصویر صفحه بدون برداشتن گوشی و یا منو و تنظیمات تصویر و صدا و زنگ را کنترل نماید.

دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX شماره 2

 

این مانیتور به مانند اغلب مدل های شرکت کال یوز دارای دکمه دربازکن بزرگ در منتهی الیه سمت پایین و راست دستگاه است که به مصرف کنندگان یاد آوری میکند که مهمترین کار آیفون تصویری باز کردن درب ورودی است و لاغیر!!

دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX شماره 3

 

در این مانیتور شرکت کال یوز هم از ۱۶مدل زنگ متفاوت و زیبا بهره برده است که برای تمام سلایق کاربران کافی و مهیج می‌باشد،بدیهی است تنظیمات زنگ دستگاه در قسمت منو و با استفاده از کلیدهای لمسی به راحتی امکان پذیر می‌باشد.در قسمت بعد ما دو ورودی جداگانه را در مانیتور مدل ۴۳۲مشاهده میکنیم که این امر نشان میدهد که شرکت کال یوز در این مدل نسبتا اقتصادی هم به فکر تنوع در کارکرد و از جمله ورودی های مختلف مانند دو درب ساختمان و یا درب پشت واحد هم بوده و آن را از قلم نیانداخته است.

دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX شماره 4

 

یکی دیگر از امکانات این مانیتور امکان اتصال به حافظه میکرو می‌باشد که جهت بالا بردن ظرفیت فیلمبرداری و عکسبرداری طراحی شده که ما همچنان به نصب حافظه جانبی توصیه نمی‌کنیم زیرا باعث اختلال در عملکرد دستگاه خواهد شد و پاک کردن به موقع موارد ضبط شده در حافظه فابریک و یا داخلی بهترین روش برای این مانیتورها خواهد بود.

دربازکن تصویری کالیوز مدل 432MX شماره 5

از دیگر موارد مانیتور ۴۳۲امکان ارتباط سریع با واحد نگهبانی و شاسی مخصوص این آیتم در کلیدهای دستگاه می‌باشد که به این مانیتور ارزش خرید بالایی بخشیده است.باید در نظر داشت که در این مانیتور شرکت کال یوز امکان برقراری ارتباط بین واحدها هم میسر است که این آیتم به وسیله تعریف کد جهت هر دستگاه و استفاده از منو و وارد کردن شماره مورد نظر امکان پذیر می‌باشد.

در مانیتور فوق علاوه بر ارتباط بین واحدها دو کانال صوتی مجزای دیگر هم تعریف شده است که عبارت است از ارتباط با نگهبانی و ارتباط با پانل،در نتیجه باید گفت که سه کانال ارتباطی جداگانه در این مانیتور تعریف شده است که بسیاری مفید و کاربردی می باشد.

سخن پایانی

در بحث هزینه تعمیر آیفون تصویری، هزینه آن بستگی به نوع آیفوت تصویری و یا اف اف جهت تعمیر با صفحه نمایشگر بزرگ و یا کوچک ایرانی و یا خارجی بودن متغیر است . همچنین تعمیر انواع آیفون تصویری حتی ایراد در کابل اصلی و یا سیم کشی و کابل کشی در ساختمان های بزرگ و رفع ایراد در برج های و ساختمان های تک واحد تا چند واحدی، با کمترین هزینه تعمیر و یا نصب میگردد.

نویسنده مطلب؛ حمید رضا امینی   ۰۹۱۲۳۲۷۱۱۳۰

شمال تهران

اقدسیه الهیه زعفرانیه فرشته قیطریه ولنجک محمودیه نیاوران دولت دروس هروی پاسداران ظف سعادت آباد ونک

 

شرق تهران

عباس آباد سهروردی سیدخندان رسالت تهرانپارس حکیمیه نارمک تهران نو پیروزی نیروهوایی افسریه مسعودیه ابوذر آهنگ وحیدیه دلاوران

غرب تهران

شهرک غرب پونک تهرانسر ستارخان جنت اباد شهران شهرزیبا فردوس طرشت گیشا آزادی سازمان برنامه پیامبر اکباتان کاشانی استادمعین مهرآباد نواب مرزداران

 

جنوب تهران

شوش.کیانشهر.شهرک بروجردی.مشیریه.جوادیه.خزانه.رجایی.قزوین.خانی اباد.کهریزک.شهرری

 

___________________________________________________________

 

تعمیرات آیفون تصویری
تعمیرات کوماکس
تعمیرات الکتروپیک
آیفون تصویری کوماکس
تعمیرات آنلاین آیفون تصویری
تعمیرات اف اف تصویری
اف اف کار
آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری
تعمیر دربازکن
تعمیر کوماکس
تعمیر تابا
تعمیر الکتروپیک
تعمیر آیفون سیماران
تعمیر ایفون آلدو

 

افـ افـ کــاران مرکز تعمیرات آیفون تصویری در همه مناطق تهران

سامانه آنلاین تعمیرات آیفون تصویری در تهران 


شمال 
تهران 22980355

غرب تهران 44080680

شرق و جنوب تهران 77133071

آیفوت تصویری ایرانی بهترین برند ایفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت آنلاین تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری را آنلاین ثبت کنید!

ثبت سفارش آنلاین اعزام سرویسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست