بررسی مانیتور بهار شرکت کال‌یوز مدل B71 آیفون تصویری کالیوز Cu-B71 مدل بهار – مشخصات مانیتور تصویری 7 اینچ کالیوز مدل بهار B71 خرید و قیمت آیفون تصویری کالیوز 7 اینچی مدل CU-B71 ا ... آیفون تصویری کالیوز 7 اینچی بررسی مانیتور بهار مدل B71 شرکت کال یوز گوشی کالیوز سری بهار ۷ اینچ ساده مدل B71 آیفون تصویری کالیوز 7 اینچی مدل CU-B71 آیفون تصویری کالیوز مدل CU-B41 مانیتور بهار کالیوز معایب ایفون تصویری کالیوز کالیوز مدل بهار پک کامل آیفون تصویری کالیوز قیمت آیفون تصویری کالیوز دفترچه راهنمای آیفون تصویری کالیوز قیمت برد آیفون تصویری کالیوز آیفون تصویری کالیوز k77 دیجی کالا آیفون تصویری آیفون تصویری ایرانی تعمیرات آیفون تصویری بهترین برند ایفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

بررسی مانیتور بهار شرکت کال‌یوز مدل B71

یکی دیگر از مانیتورهای میان رده و اصطلاحا کم آپشن شرکت کال یوز مانیتور مدل بهار می‌باشد که در این مطلب به بررسی این دستگاه و ارزش خرید آن می پردازیم.در مورد خرید و انتخاب انواع برندها و مدلهای آیفون تصویری باید به این نکته دقت کنیم که از دستگاه مورد نظر توقع چه کاری داریم که متناسب با آن خرید خود را انجام داده و اصطلاحا پول خود را دور نریزیم!
به طور مثال آیا به مانیتوری احتیاج داریم که ورودی دو درب یا دوربین مجزا داشته باشد؟
آیا قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری در آیفون تصویری برای ما مهم است ؟
آیا کارکرد ارتباط داخلی مانیتور با واحد‌های دیگر برای ما وجود دارد و یا اصلا دیگران مانیتورهای ساده در منزل خود دارند و یا سیم کشی مورد نیاز وجود ندارد و این قابلیت هرگز برای ما فراهم نخواهد شد و شاید سوالهای متعدد دیگر…

بررسی شماره 1

باید هنگام خرید مخصوصا بخش مانیتور داخل واحد به نیاز ما و امکانات دستگاه دقت بسیاری کرد تا با انبوهی از امکانات و هزینه بالاتر نسبت به دیگر مانیتورها مواجه نشویم.
مانیتور مدل B71 دقیقا از جنس همین دستگاههای ساده و کاربردی می‌باشد که تنها برای زنگ زدن و درباز کردن استفاده میشود و لاغیر.

بررسی شماره 2

 

این دستگاه با طراحی ساده ولی زیبا دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی با کیفیت می‌باشد که دو عدد دکمه تصویر و باز شدن قفل را به صورت لمسی کنار صفحه جاگذاری کرده و برای شلوغ نشدن بیش از حد نمای ظاهری مانیتور دیگر عملگرها مانند منو دستگاه را کنار دستگاه جای داده است.

بررسی شماره 3

 

در این مانیتور کاربردی کیفیت واقعی رنگ ها با استفاده از نمایشگرهای , TFT فراهم شده است که به نسبت صفحه نمایش های معمولی کیفیت و تفکیک رنگ بسیار بالاتری را به نمایش میگذارد.

بررسی شماره 4

 

از دیگر امکانات این مانیتور امکان مشاهده تصویر بیرونی پانل با فشردن دکمه نمایش تصویر مانند تمام دستگاههای موجود در بازار می‌باشد و البته در این مدل خبری از نمایش تصویر به وسیله برداشتن گوشی نیست.

بررسی شماره 5

در فقر امکانات و سادگی محض دستگاه این مانیتور تکنولوژی جدید کلیدهای تاچ جهت جلوگیری از اختلال هنگام لمس با دست مرطوب را دارا می باشد که در نوع خود می تواند جالب توجه باشد.
در بسیاری از موارد کاربران مجبور میشوند که با دست خیس دکمه های لمسی دستگاه را لمس کنند که این امر در موارد بسیاری سبب عملکرد نادرست و حتی اختلال در دکمه تصویر می گردید و به جای باز کردن مدام ورودی دوربین ها عوض میشد و تکنسین های آیفون تصویری مدام به کاربران توصیه می کردند که هنگام کارکردن با عملگرهای تاچ دست خود را خشک نمایند،ولی در این دستگاه این مشکل برطرف شده و دست مرطوب هیچ تاثیری بر روی کارکردن با کلیدهای لمسی ندارد و این نقیصه نسبتا بزرگ برطرف گردیده است.

بررسی شماره 6

از دیگر نکات بارز و البته سخت افزاری این مانیتور استفاده از پاورسوپلای محافظت شده در برابر نوسانات برق شهر در این دستگاه می باشد که با توجه به نوسان نسبتا زیاد سیستم برق شهری در ایران و حتی کشورهای مجاور این قطعه سبب طول عمر مانیتور و عدم سوختن دستگاه و خاموش شدن آن می‌گردد.

بررسی شماره 7

از دیگر مزیت های مانیتور B71 قابلیت سیم بندی و نصب به صورت چهار و پنج سیم می باشد.نحوه سیم بندی چهار سیم به این صورت که حداقل دو زوج به صورت مجزا از پانل یا جعبه تقسیم به پشت مانیتور وصل میگردد و دستگاه از سوییچر داخلی پانل یا نصب شده در جعبه تقسیم تغذیه می نماید ولی در روش پنج سیم ،به صورت مشترک چهار سیم جهت صدا و تصویر در طبقات کشیده شده و یک سیم به عنوان سیم زنگ از پانل ورودی به مانیتور وصل میشود و سوییچر داخلی دستگاه در این مورد عمل میکند.

سخن پایانی

در بحث هزینه تعمیر آیفون تصویری، هزینه آن بستگی به نوع آیفوت تصویری و یا اف اف جهت تعمیر با صفحه نمایشگر بزرگ و یا کوچک ایرانی و یا خارجی بودن متغیر است . همچنین تعمیر انواع آیفون تصویری حتی ایراد در کابل اصلی و یا سیم کشی و کابل کشی در ساختمان های بزرگ و رفع ایراد در برج های و ساختمان های تک واحد تا چند واحدی، با کمترین هزینه تعمیر و یا نصب میگردد.

نویسنده مطلب؛ حمید رضا امینی   ۰۹۱۲۳۲۷۱۱۳۰

شمال تهران

اقدسیه الهیه زعفرانیه فرشته قیطریه ولنجک محمودیه نیاوران دولت دروس هروی پاسداران ظف سعادت آباد ونک

 

شرق تهران

عباس آباد سهروردی سیدخندان رسالت تهرانپارس حکیمیه نارمک تهران نو پیروزی نیروهوایی افسریه مسعودیه ابوذر آهنگ وحیدیه دلاوران

غرب تهران

شهرک غرب پونک تهرانسر ستارخان جنت اباد شهران شهرزیبا فردوس طرشت گیشا آزادی سازمان برنامه پیامبر اکباتان کاشانی استادمعین مهرآباد نواب مرزداران

 

جنوب تهران

شوش.کیانشهر.شهرک بروجردی.مشیریه.جوادیه.خزانه.رجایی.قزوین.خانی اباد.کهریزک.شهرری

 

___________________________________________________________

 

تعمیرات آیفون تصویری
تعمیرات کوماکس
تعمیرات الکتروپیک
آیفون تصویری کوماکس
تعمیرات آنلاین آیفون تصویری
تعمیرات اف اف تصویری
اف اف کار
آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری
تعمیر دربازکن
تعمیر کوماکس
تعمیر تابا
تعمیر الکتروپیک
تعمیر آیفون سیماران
تعمیر ایفون آلدو

 

افـ افـ کــاران مرکز تعمیرات آیفون تصویری در همه مناطق تهران

سامانه آنلاین تعمیرات آیفون تصویری در تهران 


شمال 
تهران 22980355

غرب تهران 44080680

شرق و جنوب تهران 77133071

آیفوت تصویری ایرانی بهترین برند ایفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت آنلاین تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری را آنلاین ثبت کنید!

ثبت سفارش آنلاین اعزام سرویسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست