تعمیرات آیفون تصویری کال‌یوز نمایندگی تعمیر تخصصی آیفون تصویری کالیوز | خدمات مجاز تعمیر آیفون تصویری کالیوز مشکلات و سوالات متداول در زمینه تعمیرات آیفون تصویری تعمیر آیفون کالیوز,نمایندگی آیفون تصویری کالیوز,تعمیرات ... شماره خدمات تعمیرات آیفون تصویری کالیوز Calluse در تهران علت زنگ نخوردن آیفون تصویری کالیوز قیمت برد آیفون تصویری کالیوز معایب ایفون تصویری کالیوز تعمیر آیفون تصویری کالیوز در اصفهان قطعات آیفون تصویری کالیوز Calluse نقشه سیم کشی آیفون تصویری کالیوز تعمیر آیفون تصویری اف اف کاران آیفون تصویری آیفون تصویری ایرانی تعمیرات آیفون تصویری بهترین برند آیفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری کال‌یوز

 

برای اینکه بتوانیم آیفون تصویری برند کالیوز را بررسی و تعمیری بر روی آن انجام دهیم ! ابتدا باید با عملکرد آن آشنا ، و تسلط ابتدایی را داشته باشیم. این برند از آیفون تصویری، تفاوت زیادی با سایر آیفون‌های تصویری ندارد ولی بهتر است با نوع سیم کشی آیفون تصویری کالیوز آشنا بود. آیفون کالیوز مانند بسیاری از آیفون‌های تصویری از سیم کشی چهار سیمه در سیستم خود استفاده کرده که هرکدام کارکرد خاص خود را دارند.

سیم یک مربوط به زنگ درب بازکن و رفت و برگشت صدا
سیم دو منفی تصویر و منفی سیستم را پشتیبانی می‌کند
سیم سه مثبت سیستم است
سیم چهار مثبت تصویر است
در آیفون تصویری کالیوز برق دوربین پنل از مانیتور داخلی دریافت می‌شود و ترانس بیرونی هم برای درب باز کردن به کار می‌رود.
در صورتی که تعمیرات آیفون تصویری کالیوز مد نظر باشد، باید اشکال را در مواردی چون کیبرد، برد قلاب، برد تغذیه، برد تصویر و لامپ تصویر آن جستجو کرد.

همچنین در مطالب قبل به تفصیل در مورد مانیتورها و پانل های کدینگ و آنالوگ شرکت کال یوز به بحث و بررسی پرداختیم و هم اکنون میخواهیم نگاهی کلی به آنها انداخته و نقاط مثبت و منفی آن را برای شما عزیزان بازگو نماییم.در نکته اول باید گفت که هرچند که شرکت کال یوز نسبت به برندهای دیگر نوپا محسوب میشود ولی در طراحی و ساخت محصولات خود سعی کرده که از تنوع و خلاقیت خاصی بهره ببرد و از کپی کاری کمتر استفاده نماید.
در مورد پانل های نفیس و نگار هرچند که در مورد اول شباهتهای فراوانی با پانل های شرکت سیماران دیده میشود ولی در مورد پانل نگار و صفحه کلید لمسی آن و همچنین شتاب دهنده نور و رنگ ظاهری دستگاه خلاقیت و نوآوری بسیاری دیده میشود.در مورد پانل کدینگ این شرکت به نام ثمین قضیه کاملا فرق میکند و ما از لحاظ ظاهری و کیفیت با دستگاهی مواجه هستیم که در برندهای دیگر ایرانی کمتر شبیه آن را شاهد بودیم و میتوان گفت که هم ردیف پانل های جدید کدینگ تابا و الکتروپیک می باشد و در برخی امکانات از آنها پیشی گرفته است.

آیفون تصویری شرکت کال‌یوز 2

 

در بحث نصب محصولات هم باید خاطرنشان کرد که شرکت کال یوز به این نکته توجه کرده است که تفکیک برای مانیتورهای کدینگ و آنالوگ قایل نشود و در سیستم کدینگ تمام مانیتورها امکان انتخاب و نصب داشته باشد مسأله ای که در برخی از برندها مانند الکتروپیک و حتی کوماکس کره ای وجود ندارد و مشتری با طیف محدودتری از مانیتورها در همخوانی با پانل کدینگ مواجه است.

آیفون تصویری شرکت کال‌یوز 3

 

یکی دیگر از نکات محصولات کال یوز قابلیت استفاده از محصولات آیفون صوتی این شرکت در پانل های آنالوگ نفیس و نگار می باشد.بارها دیده شده است که یک یا چند واحد در یک ساختمان با نصب آیفون تصویری موافقت نمی‌کنند و م سی مشکلات زیادی برای واحد‌های دیگر بوجود می آورند ولی با استفاده از گوشی صوتی ثمین می توان برای واحد‌های ناراضی امکان ارتباط با پانل تصویری را در کانال صوتی فراهم آورد که این نکته مثبت و مهمی می باشد.
و اما از نکات مثبت مانیتورهای شرکت کال یوز باید به امکانات فراوان آنها در کنار قیمت مناسب اشاره کرد.امکاناتی مانند منشی تلفنی با صدای شخص کاربر،قراردادن پیام صوتی برای افراد خانواده،پیام تبریک سالگرد تولد،فیلمبرداری و عکسبرداری حین حرکت،امکان اتصال به دو پانل و چهار دوربین ،امکان ارتباط بین واحدها و به سادگی،امکان وجود سه کانال صوتی مجزا برای دستگاه و ارتباط با نگهبانی به صورت جداگانه ,صفحه نمایش ضد خش ،کلیدهای لمسی با قابلیت کارکرد با دست مرطوب و دهها امکانات دیگر که میتوان گفت در نوع خود جالب و قابل توجه می‌باشد.

آیفون تصویری شرکت کال‌یوز 4

 

از دیگر نکات مهم محصولات کال یوز مدت زمان گارانتی این شرکت است که در طرح سپاس به چهل ماه ارتقا پیدا کرده است که میتوان با استفاده از بارکد محصولات به اپلیکیشن کال یوز به راحتی دسترسی پیدا کرد و از دیگر امکانات این طرح استفاده نمود.

آیفون تصویری شرکت کال‌یوز 5

 

و اما از نقاط منفی شرکت کال یوز هم باید به چند نکته اشاره نماییم که ظاهراً طراحی و ساماندهی مطلوبی برای جوابگویی به مخاطب این شرکت وجود ندارد ،به این ترتیب که نگارنده برای پرسش یک سوال بارها با شرکت اصفهان تماس گرفتم و در انتها هم جواب خود را به درستی نگرفتم.به طور کلی به نظر می‌رسد که سازمان خدمات پس از فروش به آن شکلی که در برندهای اول آیفون تصویری مانند الکتروپیک و سیماران و تابا وجود دارد در این شرکت وجود ندارد و کاربران پس از یک پیام متنی به سر شماره شرکت باید منتظر تماس از طرف متخصصین کال یوز باشند که این امر به هیچ عنوان خوشایند نمی باشد .مورد بعدی عدم وجود گسترده نمایندگی فروش شرکت کال یوز می باشد که در تاریخ نگارش مطلب فقط یک یا دو نمایندگی محصولات این شرکت در لاله زار وجود دارد و در آن تمام محصولات یا وجود ندارد و یا برای دیدن آنها باید مشکلات بسیاری را متحمل گردید.

آیفون تصویری شرکت کال‌یوز 6

و در انتها باید گفت که یکی از نکات منفی مانیتورهای شرکت کال یوز عدم استفاده از مواد مرغوب و استفاده از پلاستیک با کیفیت پایین و همچنین عدم مونتاژ دستگاه با کیفیت و دقت بالا می باشد که ممکن است مشتری را حین خرید آن پشیمان نماید.
مثلا برچسب گارانتی دستگاه به شکل کاملا مبتدی و به شکل بی سلیقه بر روی لبه دستگاه نصب شده و یا یک لیبل نارنجی بر روی پیچ دسته گوشی تمام محصولات وجود دارد که بی سلیقگی محض محسوب میشود مضاف بر اینکه رنگ سفید بدنه مانیتورها کاملا شفاف نیست و ظاهراً از متریال بدون کیفیت استفاده شده است.در مورد بسته بندی محصولات هم باید اشاره کرد که به بسته بندی گزهای معروف و خوشمزه شهر اصفهان شباهت بسیار زیادی دارد و مشخص نیست که این ارتباط ربطی به زادگاه و محل شرکت یعنی شهر اصفهان ارتباط دارد یا خیر..!!!!!

سخن پایانی

در بحث هزینه تعمیر آیفون تصویری، هزینه آن بستگی به نوع آیفوت تصویری و یا اف اف جهت تعمیر با صفحه نمایشگر بزرگ و یا کوچک ایرانی و یا خارجی بودن متغیر است . همچنین تعمیر انواع آیفون تصویری حتی ایراد در کابل اصلی و یا سیم کشی و کابل کشی در ساختمان های بزرگ و رفع ایراد در برج های و ساختمان های تک واحد تا چند واحدی، با کمترین هزینه تعمیر و یا نصب میگردد.

نویسنده مطلب؛ حمید رضا امینی   ۰۹۱۲۳۲۷۱۱۳۰

شمال تهران

اقدسیه الهیه زعفرانیه فرشته قیطریه ولنجک محمودیه نیاوران دولت دروس هروی پاسداران ظف سعادت آباد ونک

 

شرق تهران

عباس آباد سهروردی سیدخندان رسالت تهرانپارس حکیمیه نارمک تهران نو پیروزی نیروهوایی افسریه مسعودیه ابوذر آهنگ وحیدیه دلاوران

غرب تهران

شهرک غرب پونک تهرانسر ستارخان جنت اباد شهران شهرزیبا فردوس طرشت گیشا آزادی سازمان برنامه پیامبر اکباتان کاشانی استادمعین مهرآباد نواب مرزداران

 

جنوب تهران

شوش.کیانشهر.شهرک بروجردی.مشیریه.جوادیه.خزانه.رجایی.قزوین.خانی اباد.کهریزک.شهرری

 

___________________________________________________________

 

تعمیرات آیفون تصویری
تعمیرات کوماکس
تعمیرات الکتروپیک
آیفون تصویری کوماکس
تعمیرات آنلاین آیفون تصویری
تعمیرات اف اف تصویری
اف اف کار
آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری
تعمیر دربازکن
تعمیر کوماکس
تعمیر تابا
تعمیر الکتروپیک
تعمیر آیفون سیماران
تعمیر ایفون آلدو

 

افـ افـ کــاران مرکز تعمیرات آیفون تصویری در همه مناطق تهران

سامانه آنلاین تعمیرات آیفون تصویری در تهران 


شمال 
تهران 22980355

غرب تهران 44080680

شرق و جنوب تهران 77133071

آیفوت تصویری ایرانی بهترین برند ایفون تصویری بهترین برند درب باز کن تصویری در ایران شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری در تهران ، آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، هزینه تعمیر آیفون تصویری سامانه آنلاین ثبت آنلاین تعمیرات آیفون تصویری ، سرویسکار آیفون تصویری در تهران 09123271130 ، انواع تعمیرات آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری را آنلاین ثبت کنید!

ثبت سفارش آنلاین اعزام سرویسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست